VUODEN 2015 HERÄTTÄVIN BISNESKIRJa on EDELLEEN ajankohtainen.

Markkinat ovat siirtyneet ostajien valtakauteen ensimmäisen kerran maailmanhistoriassa. Radikaaleimmissa teknologisissa visioissa myyjiä ei enää tarvita lainkaan. Samalla myyjillä on entistä vaikeampaa löytää kuumia liidejä, kun perinteinen kylmäsoittaminen ei johda kauppaan. Myyjä on Suomen yleisin ammatti. Onko legendaarinen myyntimies tekemässä kuolemaa ja tuomittu sukupuuttoon?
 
Liiketalouden konkarit kauppatieteen maisteri Mika D. Rubanovitsch ja kauppatieteen maisteri Jukka Aminoff ovat kirjoittaneet valmiin pelastussuunnitelman yrityksille ja myyjille, jotka eivät ole vielä heränneet asiakkaiden ostokäyttäytymisessä tapahtuneisiin muutoksiin eivätkä digitaalisuuden ja markkinointiautomaation tuomiin mahdollisuuksiin. 
 
Ostovallankumous sopii kaikille myyjille, myynti- ja markkinointijohdolle, ostajille, loppukuluttajille, yritysjohtajille ja yrittäjille. Kyseessä on väkevä teos siitä, miten yritykset voivat saavuttaa merkittävän kilpailuedun hyödyntämällä uusia teknologioita sekä lisäämällä yhteistyötä markkinoinnin ja myynnin kesken. Kirjoittajat tuovat valoa tulevaisuuteen antamalla käytännönläheisiä ratkaisuja siihen, miten nykytilanteeseen sopeudutaan ja myyntiä saadaan kiihdytettyä.

"On ainoastaan kuumia liidejä."